Monday 5 December 2011

Masalah Utama golongan Obesiti | Ada Cara Yang Mudah untuk Menurunkan Berat Badan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Entri kali ini dituju khas untuk korang yang mahu menurunkan berat badan.

Masalah utama yang sering dihadapi oleh golongan Obesiti dan berberat badan berlebihan ialah sukarnya menurunkan berat badan. 

Sukar kerana persekitaran yang tidak membantu. Ada kawan tetapi asyik kena perli, kena ejek dan kena BAHAN. Macam mana nak dapatkan bentuk badan idaman kalau cabarannya begitu kuat sekali. Akhirnya, dek persekitaran itulah kita mula goyah dan gagal buat kali ke-3 dalam proses penurunan berat badan. 

Aduhaiii.. cuba dan mencuba tetapi sering kalah. Camner ek?

Korang tak yah risau-risau lagi.

Noor Azreen Mas a.k.a En. Ben tahu macammana nak setel problem korang. Saper lak dia nih? Dia nih ialah bekas Si Obesiti, orang yang gemuk dahulunya dan BERJAYA mendapatkan bentuk badan idaman. Kata dia, 

“Hanya orang yang pernah merasa menjadi Gemuk tahu akan cabaran dan penyelesaiannya”

Sudah tentu! Kerana dia melalui segala prosesnya dan BERJAYA. 

Kini, dia dah kongsi teknik dan strategi Mudah, Murah dan Sihat di dalam ebook beliau Rahsia BMI Ideal. Bukan tu jer, dia jugak dah mewujudkan sebuah komuniti iaitu fan page : Lu Slim La Beb sebagai platform perubahan insan-insan Gemuk di Malaysia.

Demi untuk membantu korang yang masih kurang berpuas hati dengan bentuk badan korang, En. Ben juga telah menyediakan Pemantauan Secara Online.

Ketahui caranya dengan KLIK sini.




No comments:

Post a Comment